istanbulcicekkapinda.com.tr
İstanbul Çiçek Kapında üzerinden verilen siparişler, ürün hazırlık sürecine alınmadan önce iptal edilebilir.
Siparişiniz hazırlık aşamasına geçmeden önce (genellikle siparişten sonraki ilk 30 dakika içinde) müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek iptal işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
Hazırlık ve kuryeye teslim aşamasına geçen siparişlerde iptal işlemi mümkün değildir.
Özel günlerde (Anneler Günü, Sevgililer Günü, Öğretmenler Günü, vb.) verilen siparişlerde iptal süresi daha kısa olabilir; bu durumlar için ayrı bilgilendirme yapılır.
Canlı çiçekler, taze aranjmanlar ve kişiye özel hazırlanan ürünler doğası gereği iade kapsamına girmez.
Ancak, ürün size ulaştığında;
Hasarlı, solmuş, yanlış ürün gönderimi gibi durumlar söz konusuysa,
Teslimat anında fotoğrafla birlikte durumu belgelemeniz koşuluyla,
Ürün tesliminden en geç 24 saat içinde müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek iade talebinde bulunabilirsiniz.
İade kabul edilmesi durumunda:
Aynı ürün tekrar gönderilir veya talebinize göre bedel iadesi yapılır.
Para iadesi, ödeme şeklinize göre 3–10 iş günü içerisinde gerçekleşir.
Yanlış veya kusurlu ürün teslimi durumunda, ürün değişimi ücretsiz olarak yapılır.
Değişim talebi için ürün tesliminden itibaren 24 saat içinde iletişime geçmeniz gerekir.
Değişim yapılacak ürünün;
Kullanılmamış,
Teslim edildiği şekilde muhafaza edilmiş ve
Değişim gerekçesinin görsellerle desteklenmiş olması gerekmektedir.
Her türlü iptal, iade ve değişim talebiniz için bizimle aşağıdaki kanallardan iletişime geçebilirsiniz:
E-posta: destek@istanbulcicekkapinda.com.tr
Telefon: 0 (212) XXX XX XX
WhatsApp Destek: [Varsa buraya eklenir]
İletişim Saatleri: Haftanın 7 günü, 09:00 – 21:00
Not: İstanbul Çiçek Kapında, müşteri memnuniyetini öncelik olarak benimser. Ürün veya hizmetlerimizle ilgili yaşadığınız her türlü sorun tarafımızca dikkatle değerlendirilir ve en kısa sürede çözüme kavuşturulur.